Mit Betalingsoverblik er en selvbetjeningsløsning, hvor privatpersoner, erhvervsdrivende eller offentlige myndigheder kan få overblik over og betale deres økonomiske mellemværende med Tønder Kommune.

I selvbetjeningsløsningen "Mit Betalingsoverblik" kan du betale dine regninger til Tønder Kommune med betalingskort eller MobilePay.

Du kan også vælge at tilmelde dig automatisk betaling - vælg mellem

  • Betalingsservice - indtast kontooplysninger i "Mit Betalingsoverblik" eller i din netbank.
  • Mobilepay - tilmeld dig med et swipe i appen

Når du er tilmeldt, sker betalingerne helt automatisk fra den konto eller det kort du har valgt, uanset om du har tilmeldt dig Betalingsservice eller MobilePay

Se videoen herunder og bliv klogere på, hvordan Mit Betalingsoverblik fungerer, og se dine muligheder for at betale eller afdrage på din gæld til Tønder Kommune.

Mit betalingsoverblik

Brug MobilePay - mit betalingsoverblik

Hvis jeg ikke kan betale til tiden?

Hvis du ikke kan betale til tiden og ikke har mulighed for at benytte Mit Betalingsoverblik, er du velkommen til at kontakte Opkrævningen på 74 92 92 00, eller sende en e-mail til sikkerpost@toender.dk for at lave en betalingsaftale.

Betaler du ikke, risikerer du at få en rykker med gebyr. Vi kan også sende din restance til inddrivelse hos Gældsstyrelsen med henblik på lønindeholdelse og/eller udlæg.

I den forbindelse påløber renter, med den til ehver tid gældende inddrivelsesrente hos Gældsstyrelsen.

Når du får en regning fra kommunen, kan du altid se betalingsfristen. Har du spørgsmål til din regning, skal du kontakte den afdeling, der står som afsender.